Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 2, 2024

Scroll to top

Top

No Comments

MYSIA 3. – LUDZIE Z PASJĄ cz. 2

MYSIA 3. – LUDZIE Z PASJĄ cz. 2
Paulina Grabara

MYSIA 3. to miejsce tworzone dzień po dniu przez osoby pełne pasji i zaangażowania. Projektanci, właściciele marek, cukiernicy. Przedstawiamy Wam dzisiaj drugą część opowieści o tych, dzięki którym MYSIA 3. jest alternatywą dla centrów handlowych i adresem dla wszystkich szukających autorskich rozwiązań, zrównoważonej mody czy po prostu porcji codziennych inspiracji.

Bądź na bieżąco: FB intopassion, IG intopassion.pl, Stań się częścią STYLISH PAPER i intopassion – jeśli MASZ OCHOTĘ OTRZYMAĆ NOWY, WIOSENNY NUMER STYLISH PAPER, wesprzyjcie projekt na patronite.pl/intopassion.

 

Monika i Marta Zyśko, BLASK 2 piętro

Blask składa się z dwóch osób – duetu matki i córki. ,,Blask skupia się wokół idei komfortu – starałyśmy się zgromadzić w naszym sklepie wygodne ubrania użytku codziennego – legginsy, bluzy, dresy, bieliznę.

Dbamy o wysokiej jakości, przyjazne środowisku tkaniny i etyczną, lokalną produkcję. Jakościowe ubrania są dla nas tak samo ważne, jak dla naszych klientek.

My też używamy ich do biegania lub jogi, wyprowadzamy w nich psa lub jeździmy w nich w góry. Stworzyłyśmy Blask w dobie pandemii, bo brakowało nam takiego sklepu. Dbamy o to, żeby nasze produkty były wygodne, oddychające i dobrze leżały na ciele, bo same właśnie takich potrzebujemy. Tworzymy Blask tak samo z myślą o naszych klientkach, jak i z myślą o nas samych.”

image00001

image00003

 

Krzysztof Rabek, CUKIERNIA ODETTE, Parter

Założyciel i szef warszawskiej pracowni cukierniczej Odette. Otwarcie Odette to realizacja jednego z młodzieńczych marzeń. Tworzenie deserów, tortów, i lodów o wspaniałym charakterze, zarówno smakowym, jak i ciekawych w konsystencji (teksturach).

Aby zapewnić wyjątkowe doznania smakowe wspólnie, na podstawie doświadczeń, wyselekcjonowaliśmy wysokiej jakości składniki z całego świata, z których przygotowujemy rzemieślniczo nasze produkty metodami zapożyczonymi z technik gotowania. Lody, desery, torty, marmolady powstają na bazie autorskich receptur. Są podróżą przez intensywne, czasami zaskakujące, ale zawsze uwodzicielskie smaki.

kr

tort amelie

 

Łukasz Zarzyczny, SVOI, 2 piętro

Łukasz jest osobistym stylistą, który troszczy się o wizerunek firm, ludzi i zespołów. Stylizuje zarówno programy telewizyjne, jak i codzienne stylizacje swoich klientów. Od 2019 jest głównym stylistą zespołu Kwiat Jabłoni. Jego wyczucie stylu pozwoliło mu stworzyć niezwykle nowatorską przestrzeń SVOI, która powstała w 2016 roku.

Do SVOI Łukasz wyszukuje projektantów z całej Polski, którzy swoje produkty w 100% tworzą w naszym kraju. Większość marek SVOI jest dostępnych wyłącznie na Mysiej 3.

W letniej kolekcji sklepu znajdziemy między innymi zwiewne sukienki od Oh Mess, muślinowe koszule Closh, unikatowe wzory od marki Vicher, wegańskie torby od Indywiduum czy kobiece projekty od LABO by Magda Floryszczyk.

IMG_2413

185224959_150360100432269_5553767049980362109_n

 

Hanna Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, BALAGAN STUDIO, 2 piętro

Balagan Studio to marka założona przez dwie przyjaciółki Hannę Ferenc i Agatę Matlak-Lutyk. W kolekcji znajdują się buty, torebki i akcesoria codziennego użytku – ponadczasowe klasyki. Wszystkie modele produkowane są lokalnie przez rzemieślników z dbałością o wysoką jakość.

U podstaw każdego projektu znajdują się wygoda i funkcjonalność, które determinują wygląd produktów.

Estetyka Balagan inspirowana jest modernistyczną architekturą Tel Awiwu, łączy w sobie warszawski szyk z nonszalanckim stylem Białego Miasta.

Marka jest częścią Transparent Shopping Collective. Działa w oparciu o wartości przejrzystości cen, produkcji i wspiera inicjatywy społeczne.

Hania i Agata_Balagan

Down to earth_ Balagan vegan_1

 

Marcin Budzyk-Wermiński, PERFUMERIA IMPRESSIUM, 2 piętro

Ekspert perfumeryjny związany z branża zapachową i prasową od kilkunastu lat, specjalista chemii zapachów, absolwent Technologii Chemicznej na Politechnice Warszawskiej.

Marcin w wieku 19 lat współtworzył pierwsze polskie perfumy niszowe – Entropię. W wieku 23 lat został najmłodszym w historii ekspertem perfumeryjnym magazynu o modzie Harper’s Bazaar (i to biorąc pod uwagę wszystkie światowe edycje). Mając 26 lat założył Impressium i został najmłodszym niezależnym twórcą perfumerii niszowej w Polsce i jednym z najmłodszych na świecie. Prowadzi też jednego z najpopularniejszych blogów o perfumach w Europie nezdeluxe.pl. A wszystko po to, aby jak najlepiej zrozumieć świat perfum i poznać ich wpływ na człowieka od najgłębszych podstaw.

Wierzy, że tworzenie zapachów to sztuka. Żeby jednak zrozumieć ją dogłębnie nie wystarczy mieć dobrego nosa. To kwestia wiedzy chemicznej, wrażliwości, pamięci, umiejętności kojarzenia i wyciągania wniosków.

marcin-budzyk

IMG_4330

 

Submit a Comment