Czy na pewno tego potrzebujesz?
Czyli nowy sezon domu handlowego MYSIA 3. MYSIA 3 jako alternatywny dom handlowy wyznaje takie wartości, jak ponadczasowość mody w oderwaniu od sezonowych trendów, prostota czy umiłowanie do przedmiotów opowiadających historię, które zostaną z nami nie tylko na najbliższą wiosnę, ale i na kilka kolejnych. Nie hołdujemy sezonowej zmienności mody, a raczej inspirujemy i poszukujemy tego, co dla nas najlepsze.
FB intopassion, IG into_passion, stań się częścią STYLISH PAPER i intopassion – wesprzyj projekt na patronite.pl/intopassion i otrzymaj nowy, letni numer STYLISH PAPER.
MYSIA 3 chce iść w awangardzie nowego myślenia o przedmiotach, o ich kupowaniu i o cieszeniu się nimi. Często nasze emocje zaklęte są w przedmiotach – żyjemy w kulturze materialnej, w wielkim mieście i w sposób naturalny otoczeni jesteśmy przedmiotami i – również naturalnie – lubimy je.
Kupujemy ubrania, meble i akcesoria kształtując swoje najbliższe otoczenie i swoją drugą skórę. W dzisiejszym świecie jednak – kiedy codziennie uświadamiamy sobie zagrożenia cywilizacyjne – chcemy kupować świadomie, odpowiedzialnie i wybierać takie marki, które dbają o jakość, środowisko i innych ludzi – reprezentując hierarchię wartości niedostępną do niedawna żadnej komercyjnej działalności. Jesteśmy dumni patrząc na marki, które znajdziecie na MYSIEJ 3. Marki, które budują swoją strategię na wartościach – łącząc dobrze zaprojektowane ubrania czy meble z ich jakością i świadomością o całym procesie ich powstania. Jesteśmy szczęśliwi będąc częścią aktualnych przemian w świecie mody – i z czystym sumieniem możemy odpowiedzieć na pytanie „czy na pewno tego potrzebujesz?” Tak – na pewno potrzebujesz dobrze zaprojektowanych, ponadczasowych rzeczy. Na pewno potrzebujesz świadomości, że wytworzone zostały z poszanowaniem zatrudnionych pracowników. Na pewno potrzebujesz świeżości i autorskiego podejścia, które zawarte są w każdym z przedmiotów w naszych sklepach. Na pewno potrzebujesz produktów, które powstają, by trwać i wraz z upływem czasu nabierać szlachetności. Na pewno potrzebujesz jakości i świadomości, że nasze marki nie projektują na jeden sezon – a ambicją ich jest zostać z Wami na długi czas.
Kiedyś New York Times określił nasz dom handlowy mianem „alternatywny”. Zachwyciło to nas i do dzisiaj oddaje nasz charakter – miejsca komercyjnego, ale z ludzką duszą – gdzie zamiast muzyki słychać śpiew ptaków, gdzie książki można bezpłatnie wymieniać na nowe korzystając z wymiennika książek, gdzie w ramach akcji #lesswaste rozdawane są torebki na warzywa uszyte przez nas ze starych firanek, psy są mile widzianymi gośćmi, a – co najważniejsze – co krok spotykacie marki, które poświęcają bardzo dużo uwagi naturalnym składnikom, dobrym tkaninom, ekologii czy transparentności cen. I chociaż każdy – od wnętrzarskiego NAP, przez autorską biżuterię Anny Orskiej, aż po minimalistyczne kroje marki Elementy, robi to nieco inaczej – to wszyscy obecni na MYSIEJ 3 sprawiają, że czujemy się częścią nowego sposobu myślenia. W wywodzącym się z Japonii MUJI obcujemy z idealnym wcieleniem strategii „no logo”, a każdy wzięty do ręki przedmiot cieszy nas swoim utylitaryzmem i jest wcieleniem idealnej odpowiedzi na potrzebę użytkownika.
Bardzo ważnym elementem naszej działalności jest również chęć dzielenia się radością życia, bo chociaż wokół nas piętrzą się poważne wyzwania, to masa jest też drobnych przyjemności, których nie warto przegapić. Dlatego od kilku lat realizujemy z magazynem USTA takie projekty, jak „ŚWIĘTO KWIATÓW”, „ŚWIĘTO CIAŁA” czy inne tematyczne spotkania w formule kiermaszu połączonego ze strefą wykładów i warsztatów. Przez cały rok zapraszamy Was do nas z psami, a co kilka miesięcy mamy coś specjalnie dla właścicieli czworonogów – unikatowy kiermasz „ŁAPA TARG”. Tego lata i we wszystkich nadchodzących sezonach będziemy potrzebować szczęścia i miłości, a jeśli zapragniemy kupić coś nowego – niech będzie to ponadczasowe, naturalne, unikatowe i niech odda w jak największym stopniu nasz charakter i odpowie na nasze potrzeby. Tego właśnie potrzebujemy i tego możecie oczekiwać od nas w nadchodzącym sezonie.
Submit a Comment