5 inspirujących kampanii FASHION!
Branża fashion to już od dawna nie tylko przemysł ale przede wszystkim sztuka i źródło komunikacji wizualnej. Marki odzieżowe nie pozostają obojętne na wymagania rynku prześcigając się w najbardziej zróżnicowanych i przyciągających uwagę kampaniach. Oto TOP minionych sezonów!
Vistula charakteryzuje się wybitnym podejściem do reklamy swojej marki – wybijające są nie tylko kolekcje, ale również modele prezentujący je. Tak właśnie jest z kampanią na jesień / zimę 2013. Miejski szyk w najlepszym wydaniu i charyzmatyczny mężczyzna. Dobrze skrojone, fantazyjne garnitury w dominującą podczas tamtego sezonu krata sprawia, że nie wyobrażamy sobie tego rankingu bez Vistuli!
Świat Kenzo charakteryzuje się surrealizmem – w kampanii na sezon jesień – zima 2014/2015 nie znajdziemy idealnych modelek wabiących seksapilem. Salvador Dali z pewnością byłby zachwycony światem pełnym iluzji i absurdu autorstwa Pierpaola Ferrari. Główne role odgrywają Guinevere van Seenus oraz Robbie McKinnon. Kampanię doceniamy za innowacyjne podejście do przedstawienia kolekcji i sprzeciwianie się dominującemu trendowi, bo jak wiadomo – powielanie ze sztuką nie ma nic wspólnego! Chapeu bas!
Louis Vitton słynie z kolaboracji ze słynnymi postaciami świata kultury i polityki. W sezonie jesień-zima 2007/2008 twarzą kampanii reklamowej został ostatni prezydent Związku Radzieckiego. Zdjęcia, które wykonała Annie Leibowitz przedstawiają Gorbaczowa siedzącego na tylnym siedzeniu taksówki, spoglądającego za okno na Mur Berliński. Obok niego na siedzeniu leży kultowa torba w charakterystycznym kształcie. Kontrowersyjnie i z klasą!
Wiosenna kampania marki Golce&Gabbana 2014 podobnie jak cała kolekcja utrzymana została w hiszpańskich klimatach. Na zdjęciach autorstwa Domenico Dolce, oprócz olśniewających modelek i torreadora pojawiają się bardzo stylowe starsze panie. Sama kolekcja pełna jest barw i zmysłowości – tak charakterystycznej dla kobiet Półwyspu Iberyjskiego. Uwagę skupiają jednak nie piękne modelki ale trzy panie zaproszone do wzięcia udziału w sesji – śmiejące się, rozmawiające, ubrane w klasyczną czerń. To zdecydowanie jedno z piękniejszych zdjęć!
Wiosna 2010 to u Prady powrót do lat 60 – rozkloszowane spódnice, wszechobecna kratka, lakierowane buty i torebki. Kolekcja nienachalna, dziewczęca ale nie infantylna. Jak zawsze w najlepszym wydaniu z wplecionymi nowoczesnymi trendami!
Submit a Comment