AïOLI x Niewidzalna wystawa
Sieć kantyn AïOLI nie zwalnia tempa, nie przestaje też zaskakiwać. Ich misja edukacji społecznej nie zna granic i dopiero się rozkręcają.
AïOLI wraz z Niewidzialną Wystawą (www.niewidzialna.pl) rozpoczyna wspólne działania, tym samym otwierając się na kolejną grupę społeczną – osób niewidomych, w Polsce jest ponad 90 000 tysięcy, a wciąż tak mało jest miejsc przystosowanych do ich wizyt, nie mówiąc tylko o restauracjach, ale też o uczelniach, bibliotekach czy sklepach. Misją AïOLI jest zmiana, która ulepszy osobom niewidomym funkcjonowanie w codziennym życiu.
AïOLI chce zwrócić uwagę nas wszystkich na to, że osoby niewidome to normalni ludzie. Oni też chcą wychodzić do knajp, też chcą iść do fryzjera, też chcą iść do pubu czy na drinka – chcą żyć jak my, i odczuwać jak my.
Jak mówi Kinga Rylska – Szef Marketingu AïOLI – chcemy położyć nacisk na to, by zachęcać innych restauratorów do tego, by szkoliły swój personel i stały się miejscami otwartymi na osoby niewidome, czy bardzo słabo widzące. Aby móc dawać przykład innym, zaczęliśmy od przeszkolenia naszego personelu. Od kilku miesięcy obsługa brała udział w specjalnych szkoleniach zorganizowanych przy współpracy z Niewidzialną Wystawą (www.niewidzialna.pl), która jest Głównym Partnerem projektu.
Na chwilę obecną AïOLI będą jedynymi kantynami w Polsce przystosowanymi do wizyt gości niewidomych, słabo widzących. Poza wprowadzeniem menu w alfabecie Braille’a, nasze kantyny zostaną w pełni dopasowane funkcjonalnie do ich potrzeb.
Trzeba poznać chociaż po części świat niewidomego.
AïOLI x Niewidzialna Wystawa pokaże społeczeństwu – jak wiele wspólnie możemy zrobić dzięki zaangażowaniu #aiolifriends.
„Cokolwiek czynisz, czyń roztropnie i patrz końca.”
autor nieznany
inf. prasowa Aioli
Submit a Comment