Ranking #za kampanię
Koniec roku to podsumowania, plebiscyty, nagrody. Postanowiliśmy, że przyznamy również swoje. Marki modowe nagrodziliśmy w dwóch kategoriach. Za kampanię, która porusza zmysły i przyciąga, a także za wyjątkowy produkt.
Oto najciekawsze naszym zdaniem kampanie – wybór Marta Śliwińska:
Bunny the star
To marka, która zdecydowanie myśli o pięknie, ale i wygodzie kobiet. Przyciąga jakością tkanin, prostymi formami. Mamy swoje ulubione rzeczy, jak piękne parki, ale przede wszystkim miękkie swetry w pudrowych odcieniach. Marka w tym sezonie nie tylko rozpieszcza krojami, ale niecodzienną kampanią. Zdjęcia, które wykonała Zosia Promińska, przyciągają przede wszystkim
doborem idealnych lokalizacji do pokazywanych ubrań oraz nowoczesnymi stylizacjami, które przygotowała Jola Czaja.
Zdjęcia: Zosia Promińska
Stylizacja: Jola Czaja
Moye
Właścicielki marki, czyli siostry Magda i Melania Wyszomierskie, wierzą w znaczenie jakości i komfortu w życiu codziennym. Bielizna domowa, którą tworzą opiera się na funkcjonalnej formie i wyjątkowej estetyce. Materiały są szlachetne i naturalne, a kolory przyciągają uwagę. Jak i nowa kampania dziewczyn. Piękne, klimatyczne światło stworzone na zdjęciach przez Mateusza Tyszkiewicza i połączenie elementów bielizny uzyskane przez Ralpha Kruhlika niezwykle cieszy oko.
Zdjęcia: Mateusz Tyszkiewicz
Stylizacja: Ralph Kruhlik
Anka Walicka
Już kiedyś zachwyciła nas kampania męskich butów projektantki. Przyciągała kolorami. Tym razem zupełnie inna oszczędna w kolorystyce, obejmująca głównie monochromatyczne sylwetki. Kolekcja jak poprzednie inspirowana linią, co podkreśla również oszczędna ale ciekawa scenografia zdjęć kampanijnych wykonanych przez Daniela Korzewę. Absolutnie nic nie odciąga uwagi od bardzo spójnych looków wykończonych idealnymi dodatkami – butami i drukowanymi chustkami.
Zdjęcia: Daniel Korzewa
Slava Varsovia
Punktem wyjścia przy tworzeniu najnowszej kolekcji była eksploracja materiałów. W tym procesie powstały wyjątkowe torby z miękkiego weluru, delikatnego zamszu, cienkich, graficznych plis oraz grubych, matowych skór naturalnych. W nowej kampanii wizerunkowej SLAVA powraca do charakterystycznych dla marki kontrastów. Autorką zdjęć jest Kasia Bielska, która pracując z naturalnym światłem w pełni oddała charakter marki: ascetyczny, ponadczasowy i bazujący na prostocie form. To urzeka nas najbardziej w tej kampanii. Prosto ale magnetycznie!
Zdjęcia: Kasia Bielska
Stylizacja: Marcela Stańczyk
Chaos by Marta Boliglova
Bez wątpienia uwielbiana przez kobiety, które cenią oryginalność i wyróżnianie się w tłumie. Rzeczy przyciągają soczystymi kolorami, printami. Są charakterystyczne i bardzo modowe.Taka jest też kampania wykonana przez Macieja Bernasa. Wygląda jak sesja mody w zagranicznym magazynie. Mocne światło, mix barw wprowadzają nas w radosny, właściwie letni klimat zimą. Od razu lepiej!
Zdjęcia: Maciej Bernas
Stylizacja: Paula Dudziak
Rosa Gold Chains
Marka tworzona przez Agnieszkę Rosę to ręcznie wykonywana biżuteria, tylko i wyłącznie ze złota i kamieni szlachetnych. Rzeczy są proste, eleganckie i bardzo dobrej jakości. Gdy patrzymy na najnowszą kampanię marki od razu poprawia nam się humor. Niezwykłym efektem jest to, że patrzymy na modelkę jakby w jej odbiciu zaparowanego lustra. Łukasz Pik i Agnieszka Kulesza stworzyli niepowtarzalny klimat, a stylizacje Karli Gruszeckiej wybijają elementy biżuterii. Perfekcyjna całość!
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik
Stylizacja: Karla Gruszecka
Submit a Comment