Wiosenna MYSIA3!
Nowy sezon wiosenny to święto nie tylko dla uznanych marek mających już swoje, zasłużone miejsce w modowym świecie, ale również dla wschodzących projektantów ze świeżymi pomysłami. Z tej okazji na MYSIEJ3 odbyła się prezentacja kolekcji, na której nie mogło nas zabraknąć. Widzieliśmy wszystko, co w modzie najświeższe, najnowsze i najlepsze!
MYSIA 3 to dom handlowy mieszczącym się w gmachu dawnej Cenzury. W tym sezonie staje się mekką dla pasjonatów jeansu, minimalizmu oraz unikalnych printów w modzie. Na trzech poziomach budynku znajdują się butiki z ubraniami, butami, biżuterią oraz wyposażeniem wnętrz. Charakter domu handlowego MYSIA 3 to również Leica Gallery znajdująca się na jednym z pięter, dzięki której odczuwalna jest aura wystaw i tajemniczości.
W ostatnim czasie w tym pełnym mody i piękna budynku zadomowiły się dwie nowe marki. Między innymi mający swoją premierę w połowie marca warszawski butik she’s the riot. Bardzo podobają nam się nietuzinkowe, odważne, a przy tym pozostające w estetyce modowych trendów projekty Eweliny Kustry! Jesteśmy również pod wrażeniem modowej innowacji JACOBa, którego kolekcję można zobaczyć w butiku skupiających młodych, polskich projektantów – Młoda Polska.
Naszą uwagę przykuła również prezentacja kolekcji NENUKKO o nazwie I’m not then. To pomysł na prostotę, elegancję, ale w wygodnej, dziewczęcej i eterycznej wprost formie. Podobną estetykę dało się zauważyć również w wiosennych propozycjach Magdy Floryszczyk tworzącej ubrania dla NAP. Doskonale wpisuje się ona w oczekiwania minimalizmu tego sezonu. Klasyczne barwy, proste formy i piękno polskiej, modowej twórczości – wszystko to NAP.
Pastele i jeans to synonim tego, co wiosną dzieje się w kolekcji MUJI. Stonowane barwy połączone z eleganckim krojem każdego ubrania tworzą to, co wiosną musi znaleźć się w każdej szafie – nie tylko damskiej.
Marka ORKSA udowadnia, że moda to sztuka. Biżuteria tworzona z wyjątkowych kruszców przeistaczanych w oryginalne formy rozumiemy więc jako kunszt sam w sobie, a przed projektantką marki – Anną Orską chylimy czoła pełni zachwytu!
Wiosna/ lato 2015 to sezon delikatnej, subtelnej i przyjemnej dla oka kolorystyki. Świat mody zostaje zatem trafnie odzwierciedlany w markach, którym patronuje MYSIA 3.
Chapeau bas!
Submit a Comment