Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 6, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

Wiosenna MYSIA3!

Wiosenna MYSIA3!
WARSAW state of mind

 Nowy sezon wiosenny to święto nie tylko dla uznanych marek mających już swoje, zasłużone miejsce w modowym świecie, ale również dla wschodzących projektantów ze świeżymi pomysłami. Z tej okazji na MYSIEJ3 odbyła się prezentacja kolekcji, na której nie mogło nas zabraknąć. Widzieliśmy wszystko, co w modzie najświeższe, najnowsze i najlepsze!

MYSIA 3 to dom handlowy mieszczącym się w gmachu dawnej Cenzury. W tym sezonie staje się mekką dla pasjonatów jeansu, minimalizmu oraz unikalnych printów w modzie. Na trzech poziomach budynku znajdują się butiki z ubraniami, butami, biżuterią oraz wyposażeniem wnętrz. Charakter domu handlowego MYSIA 3 to również Leica Gallery znajdująca się na jednym z pięter, dzięki której odczuwalna jest aura wystaw i tajemniczości.

 

W ostatnim czasie w tym pełnym mody i piękna budynku zadomowiły się dwie nowe marki. Między innymi mający swoją premierę w połowie marca warszawski butik she’s the riot. Bardzo podobają nam się nietuzinkowe, odważne, a przy tym pozostające w estetyce modowych trendów projekty Eweliny Kustry! Jesteśmy również pod wrażeniem modowej innowacji JACOBa, którego kolekcję można zobaczyć w butiku skupiających młodych, polskich projektantów – Młoda Polska.

 

 

Naszą uwagę przykuła również prezentacja kolekcji NENUKKO o nazwie I’m not then. To pomysł na prostotę, elegancję, ale w wygodnej, dziewczęcej i eterycznej wprost formie. Podobną estetykę dało się zauważyć również w wiosennych propozycjach Magdy Floryszczyk tworzącej ubrania dla NAP. Doskonale wpisuje się ona w oczekiwania minimalizmu tego sezonu. Klasyczne barwy, proste formy i piękno polskiej, modowej twórczości – wszystko to NAP.

 

 

Pastele i jeans to synonim tego, co wiosną dzieje się w kolekcji MUJI. Stonowane barwy połączone z eleganckim krojem każdego ubrania tworzą to, co wiosną musi znaleźć się w każdej szafie – nie tylko damskiej.

 

Marka ORKSA udowadnia, że moda to sztuka.  Biżuteria tworzona z wyjątkowych kruszców przeistaczanych w oryginalne formy rozumiemy więc jako kunszt sam w sobie, a przed projektantką marki – Anną Orską chylimy czoła pełni zachwytu!

 

 

Wiosna/ lato 2015 to sezon delikatnej, subtelnej i przyjemnej dla oka kolorystyki. Świat mody zostaje zatem trafnie odzwierciedlany  w markach, którym patronuje MYSIA 3.

Chapeau bas!

 

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment