Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 6, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

Jesień i zima w Domu Handlowym MYSIA 3

Jesień i zima w Domu Handlowym MYSIA 3
Paulina Grabara

Inspirujące stylizacje, wielowarstwowe kompozycje czy intrygujące tkaniny, które oprócz formy i wyglądu ochronią przed zimnem i nieprzyjemną aurą. Jak pisze redakcja opiniotwórczego Monocle Magazine, opisując w październikowym numerze najlepsze na świecie miejsca na zakupy, „Przy całej swojej różnorodności, wszystkie sklepy na MYSIEJ 3 łączy nowoczesne podejście do projektowania i dbałość o szczegóły”.

 

MYSIA3 w Monocle Magazine

 

 

Czego będziemy potrzebować w nowym sezonie, jakie będą nasze pragnienia i co będziemy nosić?

 

NATURA

Tej jesieni marki obecne na MYSIEJ 3 czerpią inspiracje z natury – płaszcz z meteorytami, czy spodnie w koralowce marki NENNUKO  to graficzna opowieść o niezwykłych właściwościach przyrody i zachwyt „najfajniejszą z planet” – Ziemią.

Marka ORSKA oswaja owady. Kolekcja Insekty to genialne dzieła sztuki i odpowiedź Anny Orskiej na entomofobię – lęk przed insektami. Projektantka swoją biżuterią przedstawiającą ćmy, czy modliszki sprawia, iż fobia zamienia się w podziw dla natury i pożądanie posiadania unikalnej biżuterii.

 

POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI

Jak opisać unikalny styl MUJI? Od 80 lat marka MUJI stawia na jakość i powrót do prostoty w codziennym życiu. MUJI dostarcza mieszkańcom wielkich miast niezwykle zróżnicowane produkty– od cukierków po meble, kultowe aromatyzatory, czy klasyczne, ponadczasowe ubrania. Kolejną cechą produktów z jesiennej kolekcji marki jest ukłon w stronę ekologii. Efektywne metody wytwarzania oraz materiały wielokrotnego użytku to wyróżniki MUJI. Produkty występują najczęściej w neutralnej kolorystyce.

W podróż do przeszłości zaprasza marka Stetson. Kaszkiet w kratę z dziewiętnastego wieku, czy klasyczny czarny kapelusz, to idealny dodatek na zimowy spacer po mieście i nawiązanie do historii marki. Stetson w 2015 roku obchodzi 150 urodziny! Reedycję tych klasyków z poprzedniego wieku znajleźć można w firmowym sklepie marki Stetson – klasyki designu się nie starzeją!

 

NOWOCZESNOŚĆ I MIEJSKI STYL

Miejski styl ma swoje odzwierciedlenie w kolekcji Calvin Klein – zachwyca linia City, która została przygotowana dla kobiet i mężczyzn kochających nowoczesność i wielkomiejski styl życia. Zegarek z lustrzaną tarczą lub tarczą z masy perłowej to propozycje na ten sezon dla kobiet. Męskie modele zaprojektowane na sezon jesienno-zimowy to połączenie stali z kolorowym, mocnym motywem – zieloną tarczą zegarka. Jesienna kolekcja to także motywy futurystyczne – czarny, wyrazisty monochromatyczny zegarek cyfrowy łączy trendy z funkcjonalnością.

Mariusz Przybylski – projektant, który w swoich kolekcjach czerpie inspiracje z architektury – stawia na nowoczesność modeli. Rzeźbiarskie formy połączone z czystymi, modernistycznymi elementami określają styl projektanta. Jego estetyka łączy ze sobą nowatorskie podejście do mody z klasyką. To z jednej strony bardzo zdecydowana, nonszalancka twórczość, która splata się z nostalgią i wielką wrażliwością.

 

MINIMALIZM

Minimalizm króluje w wystroju wnętrz. Marka NAP w kolekcji jesiennej zwraca uwagę na właściwe oświetlenie, które wynagrodzi nam chwilowy brak słońca. Na chłodniejsze wieczory oferuje kolekcję tkanin wykonanych wyłącznie z naturalnych materiałów, których dopełnieniem mogą stać się stylowe dodatki. Wszystko to jak zawsze doskonałej jakości.

 

DROBNE PRZYJEMNOŚCI ŻYCIA

Złota jesień to również połączenie luksusu i niszowości – na MYSIEJ 3 znajdziemy unikalne i innowacyjne produkty najwyższej jakości. Ewelina Kustra, autorka unikalnego concept storu SHE/S A RIOT stawia na produkty luksusowe, a zarazem niszowe. W sklepie mamy możliwość zakupu produktów rzadko dostępnych w całej Europie poczynając od perfum Atelier Cologne, a kończąc na obrazach krakowskiej malarki Joanny Karpowicz. Oprócz kultowych kosmetyków marki Balmain czy perfum Molinard znajdziemy pachnące świecie, ekologiczne modne notatniki, kredki, czy światowe tytuły magazynów modowych, które można nabyć nie wyjeżdżając zagranicę!

 

KULTURALNA MYSIA 3

MYSIA 3 to nie tylko moda i wnętrza, ale również kultura. Na terenie Domu Handlowego działa prestiżowa Leica Gallery Warszawa. Dotychczas gościła ona ponad pięćdziesiąt wstaw fotografów takich jak Elliott Erwitt, Tomasz Tomaszewski czy Thomas Hoepker, współpracuje z najważniejszymi polskimi fotografami. Jest również współorganizatorem cyklicznego konkursu fotografii ulicznej Leica Street Photo – wybrane przez jury zdjęcia z tegorocznej, piątej edycji, można oglądać do 18. października w galerii na drugim piętrze.

 

17 października Mysią 3 opanują aromatyczne zapachy. Mowa o organizowanym przez Dom Handlowy i magazyn USTA Święcie Kawy i Herbaty – podczas wydarzenia będzie można  spróbować chociażby kenijskiego espresso albo wziąć udział w warsztatach. Zaprezentowane zostaną również designerskie akcesoria do parzenia kawy i herbaty. Wszyscy, którzy pamiętają ŚWIĘTO KWIATÓW, ŚWIĘTO JABŁKA oraz ŚWIĘTO CHLEBA – poprzednie imprezy MYSIEJ 3 i magazynu USTA wiedzą, że to wydarzenie, którego nie można ominąć.

https://www.facebook.com/events/904674866236744/

 

SMAKI MYSIEJ 3
Mysia 3 to także miejsce na drugie śniadanie czy lekki obiad. Znajdująca się na trzecim piętrze Domu Handlowego kawiarnia Deli 3 zaoferuje nam pyszne kanapki i sałatki, a także zdrowe warzywne soki. Kto nie spróbował tutejszego soku DETOX, ten nie może uważać się z znawcę zielonych soków warzywnych. Polecamy – zwłaszcza przed zimową pluchą!

 

Nenukko

 

Calvin Klein

 

 

Zielone koktajle na stoisku ORSKA

 

NAP

 

SHE/S A RIOT

 

NAP

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment