Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 9, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

The spirit of travel – nowa kampania reklamowa Louis Vuitton

The spirit of travel – nowa kampania reklamowa Louis Vuitton
intopassion

„To podróż jest wyzwaniem; dotarcie do celu ma mniejsze znaczenie niż doświadczanie podróżowania”. Nowa kampania reklamowa Louis Vuitton została uchwycona w serii zachwycających portretów Karen Elson i Edie Campbell – w scenerii Południowej Afryki, obiektywie Petera Lindbergha i stylizacji Carine Roitfeld. Zobaczcie sami!

Od 1854 roku Louis Vuitton definiuje sztukę podróżowania, projektując kufry i torby podróżne, które w duchu elegancji i innowacji – towarzyszyły wszystkim stylowym podróżnikom – odkrywcom i pionierom, gwiazdom i osobom publicznym. Oczywistym wyborem towarzysza nowej wyprawy stał się kultowy już Monogram canvas, zaprojektowany przez Georges’a Vuitton w 1896 roku.

W ostatniej ekspedycji – opisanej przez Carine Roitfeld jako „podróż w nieodkryte rejony elegancji” – dwóm podróżniczkom towarzyszą trzy torebki-ikony francuskiego domu mody – Speedy, Keepall i Neverfull. W kampanii debiutują też dwie nowe torebki z linii Monogram Empreinte. Obie modelki, Karen Elson i Edie Campbell, noszą torebki Louis Vuitton z tą samą dozą nonszalancji, z jaką prezentują w afrykańskim buszu delikatne wzory z kolekcji SS2014.

Kampania reklamowa stworzona została w południowej Afryce. Karen Elson i Edie Campbell to dwie kobiety, które udają się w bardzo osobistą podróż, niekoniecznie ujętą ramami scenariusza.

Oprócz Monogramu, modelek, piękna Południowej Afryki – prawdziwą bohaterką tej kampanii jest podróż sama w sobie. Podróż jako inspiracja i odkrywanie. Podróż jako sztuka. Podróż jako niewyczerpane źródło wrażeń i emocji, wspomnień i momentów piękna.

 

 

Zobacz również:

Stylish product: Louis Vuitton Travel Book

Przewodniki Louis Vuitton City Guides 2014

 

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment