Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Listopad 22, 2024

Scroll to top

Top

No Comments

STYLISHplace: NAP – estetyczna konsekwencja

STYLISHplace: NAP – estetyczna konsekwencja
stylish travellers

Starannie wyselekcjonowane marki z branży wyposażenia wnętrz, niebanalny design i unikalne przedmioty. Niezawodne łóżka, jadalniane stoły tekowe, porcelana, kosmetyki naturalne czy nawet zakładki do książek Toma Dixona przenoszą nas w świat niezaprzeczalnego piękna.

 

NAP jest rodzinną firmą, która zapewnia płaszczyznę współpracy projektantów, producentów i artystów. Prostota, użyteczność i naturalność w zachwycającym, ale ponadczasowym „opakowaniu”.

W misji firmy znajdziemy informację, że stanowi ona rozwiązanie dla osób, które swoje otoczenie urządzają latami, starannie dobierając produkty oraz budując klimat i charakter miejsca. Spójna estetyka, dbałość o każdy szczegół i produkt – takie są właśnie salony NAP.

 

 

Nazwa NAP pochodzi od producenta łóżek – właściciele firmy wierzą, że sercem domu jest sypialnia. W salonie można położyć się na łóżku NAP i sprawdzić twardość materaca Jansen, dobrać tekstylia jak poszewki, kołdry czy pledy, które zagwarantują wygodę i pozwolą nam stworzyć indywidualny charakter naszego wnętrza.

 

Za nastrój sypialni, a także każdego innego pomieszczenia odpowiada oświetlenie – w ofercie NAP wybierać możemy między innymi wśród lamp Gras, Tom Dixon czy Davey.

W ofercie salonów znajdziemy też meble – w tym nasze ulubione z kolekcji Ethnicraft. Regał linii Ligna Oak wyglądem przypomina popularną grę Jenga, która polega na przekładaniu klocków w taki sposób, aby konstrukcja się nie zawaliła. Zachwycające są projekty z kolekcji Toma Dixona – naczynia dekoracyjne, ozdobne misy, dyfuzory i świece zapachowe czy obrączki do serwetek.

 

NAP to także fabryka rzeczy odpowiadających filozofii ‚natural thinking’. Produkty NAP Design stanowią połączenie minimalizmu i nowoczesności przy zastosowaniu funkcjonalnych rozwiązań. Łóżka na zamówienie odpowiadają indywidualnym potrzebom klienta, z kolei tekstylia sygnowane NAP Home Textile wprowadzają przytulną, domową atmosferę.

 

Pierwsze piętro salonu w domu handlowym Mysia3 to połączenie designu i mody. Celem firmy jest promowanie niezależnych projektantów, wśród których znajdziemy między innymi Agatę Wojtkiewicz czy Est by Es.

 

Pierwszy salon NAP powstał w 2006 roku w Domotece. Kolejne salony powstały w Warszawie: NAP Concept w Domu Handlowym Mysia3 oraz salon na ulicy Jagielskiej, w Gdyni i Łodzi.

 

 

 

Co nam się podoba:

– dwupoziomowy NAP Concept Mysia

– stół Teak Woodpoint z kolekcji NAP Concept – posiada unikatowy blat z wtórnie przetworzonego drewna tekowego oraz metalowe nogi

– łóżka NAP o drewnianej konstrukcji z obszyciem z szarej tkaniny, zaopatrzone w wezgłowie z miękkimi poduszkami

– metalowe zakładki Toma Dixona z kolekcji The Bookwarm – absolutne dzieło sztuki ze złotego metalu

– ciepłe i bardzo przyjemne w dotyku pledy z wełny owczej Foxford, które powstały w Irlandii zgodnie z tradycyjnymi metodami tkactwa

– ręcznie wykonane organiczne mydło na sznurku

 

 

WIĘCEJ NA www.nap.com.pl

Submit a Comment