Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 4, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

Cztery żywioły w modzie

Cztery żywioły w modzie
Anna Matyjewicz

Tytułowe cztery żywioły odzwierciedlają różnorodną naturę kobiety. Dopasowane żakiety, rozkloszowane zwiewne sukienki, czy fasony o minimalistycznej i prostej formie pokazują nasze zmienne usposobienie, a także umiejętność przeistaczania się – od delikatnej romantyczki, po wymagającą kobietę z klasą.

Taka różnorodność dominuje w kolekcji Quiosque na wiosna – lato 2013. Inspiracją najnowszej kolekcji i sesji zdjęciowej była kobieca natura – zaskakująca, zmienna i nieokiełznana. Ubrania Quiosque w subtelny sposób podkreślają piękno kobiecej sylwetki. Są idealne na wiele okazji, od biznesowego spotkania po romantyczną kolację we dwoje. W kolorystyce przewijają się zarówno modne pastele, jak i klasyczne zestawienia typu black&white. Motywem, który idealnie wpisuje się w trendy tego sezonu są kwiaty. Linie podzielone zostały na cztery żywioły, które idealnie opisują kobietę.

 

THE SMELL OF EARTH 

Zapach ziemi. To odzwierciedlenie prostych fasonów, odcieni beżu i szarości. Dominują tu klasyczne fasony spodni, kobiece sukienki, do tego printy, ale też klasyczne zestawienia black&white.

 

THE SOUND OF WATER

Dźwięk wody od razu kojarzy się z popularnym trendem marynarskim. I taka jest ta linia – dominuje granat w towarzystwie charakterystycznych pasków typu navy. Pojawia się także błękit i mięta. Istotnym elementem jest podkreślenie talii, wiązania, marszczenia.

 

THE SENSATION OF FIRE

Uczucie ognia to linia w której dominują zdecydowane kolory i kształty. Czerwień wysuwa się tu na prowadzenie i jest kluczowym kolorem. W kolorystyce dominują intensywne kolory, jak również niebanalne grafiki i printy z motywami kwiatowymi.

 

THE TOUCH OF WIND

Dotyk wiatru charakteryzują formy, które nadają sylwetce lekkości i zwiewności. Delikatne, przezroczyste tkaniny, odcienie bieli, beżu i pudrowego różu.

 

Więcej na stronie: QUIOSQUE

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment