Kruger&Matz – pasja i wartość w drodze do celu
Kruger&Matz – marka urządzeń mobilnych i sprzętu audio – zainicjował w tym roku kampanię „It’s your life just take it!”. Twórcy tej marki chcą promować taki styl życia i wybory, które pozwolą każdemu, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania czy płci na uświadomienie sobie, co w życiu jest naprawdę wartościowe i ważne. Przedmioty i urządzenia, które gromadzimy mają być tylko środkiem do celu – pomagać nam w realizacji naszych pasji. Kruger&Matz pragnie wspierać pasje oraz dawać ludziom szansę na realizację ich marzeń. Zatem jeśli uważasz, że czas wziąć życie w swoje ręce. Zrób to!
Idea projektu wywodzi się z wartości, jakie niesie ze sobą marka Kruger&Matz i ludzie, którzy ją tworzą. Zgodnie z nimi w życiu warto poświęcać uwagę temu, co jest naprawdę ważne – chwilom, emocjom, bliskim i pasjom. Wszystko inne m.in. urządzenia, są jedynie narzędziem, które można wykorzystać do tworzenia życia opartego na prawdziwych wartościach. Kruger&Matz również daje ludziom wybór. To od konsumenta zależy, czy kupi produkt, znanego światowego producenta, czy też wybierze spełniający te same funkcje i równie dopracowany technologicznie, a jednocześnie dużo tańszy telefon lub tablet Kruger&Matz. Może warto sięgnąć po ten drugi, a zaoszczędzoną różnicę przeznaczyć na realizację swoich pasji lub wspólny czas z ludźmi, których kochamy? – mówi Michał Leszek z Kruger&Matz.
Według Michała, biznes niczym się nie różni od pozostałych aspektów życia, stąd powinien kreować takie wartości, które są w nim ważne. Według niego, filozofia życia opiera się na pięciu hasłach:
- MIŁOŚĆ: bezinteresowne dawanie. Wprowadzając na rynek firmę i każdy kolejny produkt, jego celem jest przede wszystkim zaproponowanie klientom fajnego sprzętu, a nie rachunek zysków. Jego zdaniem liczą się prawdziwe wartości i dobre intencje , bo patrząc długoterminowo, to właśnie kierowanie się intencjami zmienia świat.
- BEZPIECZEŃŚTWO. W relacjach klient – sprzedawca stawiamy na komfort użytkownika i zapewniamy, że jest on ważny zarówno przed, jak i po zakupie.
- PRZYJEMNOŚĆ. Używanie produktów K&M sprawia przyjemność i wiąże się z pozytywnymi emocjami
- WARTOŚĆ. Szukamy jej, patrzymy na nią przez pryzmat wielu rzeczy i chcemy sobą reprezentować więcej.
- AUTENTYCZNOŚĆ. Pokazujemy prawdę wychodząc z założenia, że przy długoterminowej relacji tylko autentyczność ma sens. Oferowany przez K&M telefon kosztuje 600 złotych i ma te same funkcje, działa tak samo świetnie, ale nazywa się inaczej niż smartfon międzynarodowego giganta. To, co wybierzesz i na co przeznaczysz pieniądze, należy do ciebie i twoich potrzeb.
Czy to słuszne podejście, zwłaszcza jeśli jest wygłaszane przez twórcę marki sprzętu elektronicznego? Z pewnością jest prawdziwe. Bo co z tego, że będziemy mieli w torbie czy kieszeni smartfona czy tablet topowej marki, na który wydaliśmy wszystkie oszczędności? Czy to on nas uszczęśliwi, czy z nim podzielimy się swoimi radościami i smutkami? Czy siedząc na Malediwach będziemy czerpać przyjemność z leżącego obok nas drogiego smartfona, czy drogiego naszemu sercu partnera? Czy posiadanie tego urządzenia jest aż tak ważne? Mamy nadzieję, że większość z was zna już na to pytanie odpowiedź!
Jeśli masz swoją pasję, chcesz się nią podzielić ze światem, znaleźć w gronie pozytywnie zakręconych i utalentowanych osób, zgłoś się do nas na www.itsyourlife.pl
Udział w konkursie jest prosty:
I etap: Na stronie www.itsyourlife.pl należy wgrać film lub zdjęcie,
II etap: Następnie należy dodać krótki opis: jaką mam pasję, jak towarzyszy mi w życiu – dajemy pełną dowolność. Ważne, aby ta opowieść była ciekawa i pokazywała Ciebie jako prawdziwego pasjonata danego hobby.
III etap: Nie wolno zapomnieć o pozostawieniu danych kontaktowych (mail, nr telefonu), aby Łowca Pasji, mógł Cię odnaleźć!
Na uczestników konkursu czeka wiele atrakcyjnych nagród (m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz), w tym nagroda główna: sfinansowanie realizacji pasji zwycięzców.
Zgłaszajcie się, niech się spełniają wasze marzenia.
Zobacz także:
Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – Ambasador kampanii „It’s your life just take it”
Submit a Comment