Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 10, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

Polska marka na Ibizie

Polska marka na Ibizie
intopassion

Uwielbiamy łączyć podróże z modą! Dlatego interesujemy się osobami, które również podzielają tę pasję. Chętnie wybrałyśmy się w podróż po Ibizie i posłuchałyśmy o wakacyjnym projekcie polskiej marki Mulholland Life!

Markę tworzą dwie dziewczyny z Krakowa. Lena i Marika – absolwentka projektowania ubioru i absolwentka fotografii z Krakowa. Postanowiły stworzyć firmę, dzięki której realizują swoje twórcze pomysły. Łączy ich oczywiście pasja do mody i podróży, stąd pomysł na wyjazd na Ibizę i zarażenie mieszkańców swoim pomysłem na modę! Jak same twierdzą po długim pobycie w Nowym Jorku przyszedł czas na Ibizę. „To kolejne miejsce, gdzie postanowiłyśmy zająć się kampanią promocyjną marki. Ibiza to magiczna wyspa!” 

 

 

Dziewczyny pokochały hiszpańską wyspę z wzajemnością. Dlaczego to właśnie to miejsce było przystankiem do promocji swojej marki? – Jedyną i właściwą odpowiedzią jest – miłość do mody. Jak same twierdzą:

„Ibiza to światowa stolica muzyki club’owej… ale tez stylu i mody! Wyszukany look to podstawa, każdy chce się tu jak najlepiej zaprezentować!Często Ibiza nazwana jest wyspą pięknych ludzi i trudno się nie zgodzić.

Moda jest nieodłączną częścią tego miejsca! Mogłabym zaryzykować stwierdzeniem, że jest to jedno z najbardziej trendsetterskich miejsc na świecie. Właśnie z tego powodu wybrałyśmy tę wyspę!”

Ibiza nie była tylko chwilowym i wakacyjnym przystankiem marki. Polska moda zagościła tu na dłużej:

„Podczas naszego pobytu nawiązałyśmy kontakty z butikiem w Ushuaia hotel oraz z oficjalnym sklepem Cafe Mambo, gdzie też można już dostać nasze projekty. Są to jedne z najpopularniejszych miejsc na wyspie, dlatego jesteśmy bardzo dumne i cieszymy się że udało nam się coś takiego osiągnąć !

Ibiza jest dla nas idealnym miejscem na drodze dalszego rozwoju. Internacjonalny mix ludzi z całego świata, którym mamy szanse zaprezentować nasze projekty, a przy tym wyśmienicie się bawić!”

 

 

Dziewczyny oprócz promocji marki zajmowały się także organizowaniem wieczorków koktailowych i różnego typu eventów, dzięki takim działaniom udało im się nawiązać również współpracę z dj-em i producentem Adamem Zasadą.

„Ze względu na to, że Adam grywa sporo w klubach  na Ibizie i dokładnie zna klimat wyspy, postanowiliśmy nawiązać z nim współpracę. Efektem jest mix jego autorstwa, który rozdawany i promowany był na wyspie.

Efektów posłuchać można na:  www.mulhollandlife.com/MUSIC

Te wszystkie wydarzenia i inicjatywy miały miejsce pod jednym, bardzo bliskim naszej naturze hasłem’ I am so excited for all of the good things to come’!”

Plany na przyszłość?

„Ibiza przyniosła wiele nowych inspiracji i trendów z całego świata! Nadszedł czas, by przetworzyć to co się unosiło modowo w powietrzu i wykorzystać w pracy twórczej:)”

My z niecierpliwością czekamy na nowe projekty i sami chętnie przenieślibyśmy się na Ibizę..!

 

Zapraszamy również na: www.mulhollandlife.com

 

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment