Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

No Comments

STYLISH PAPER zima 2020/21

Paulina Grabara

Przyznacie, że to był dziwny rok. Gdy wprowadzono kolejne ograniczenia jesienią, myślałam, że nie uda się zrobić zimowego numeru. Ale jednak JEST. Jak zwykle pachnący farbą drukarską, przygotowywany z pasją i poświęceniem. Zapraszam.

Bądź na bieżąco: FB intopassion, IG into_passion, Stań się częścią STYLISH PAPER i intopassionwesprzyj projekt na patronite.pl/intopassion i otrzymaj nowy, zimowy numer STYLISH PAPER. Dziś Twoje wsparcie jest cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Ostatnie miesiące to dla mnie czas uważności. Od lat moją profilaktyką, a może i terapią, były podróże, a tu nadszedł czas, w którym musieliśmy zrezygnować z wyjazdu, na który mieliśmy wielką ochotę, gdy pogoda w Polsce powodowała, że nie chce nam się wyjść z domu – do Tajlandii. To moment, w którym pomyślałam, że muszę zadbać o siebie w inny sposób. Joga, praktyki oddechowe, olejki, wykłady motywacyjne – w okładkowym artykule Czas uważności sprawdzam i podpytuję, co może spowodować, że będziemy mieć się lepiej „tu i teraz”. Swoim doświadczeniem dzielą się ze mną Beata Sadowska, założycielka platformy inspirującej do zmiany życia na lepsze mentalist.pl, Eli Wierkowska, propagująca podejście Zwolnij. Rozwiń matę. Zaopiekuj się sobą., twórczyni kanału na Youtube Yoga by Eli, Justyna Borska, współwłaścicielka ekologicznej marki I Love Grain oraz autorka bloga oraz Ania Dzięciołowska, która przywróciła wysoki poziom zadowolenia z życia za pomocą olejków eterycznych (Olejkowa odnowa).

str.1

Druga i trzecia strona to również mój artykuł o tytule „Dziękuję za ten piękny świat”. Przedstawiam w nim 10 wydarzeń podróżniczych, które najcieplej wspominam, które najbardziej mnie wzbogaciły, które spowodowały, że jestem tu, gdzie jestem.

str.2-3

Mniejsza ilość zagranicznych podróży spowodowała, że coraz chętniej eksplorujemy nasz kraj. W ten sposób trafiliśmy na rodzinne wakacje w czerwcu do Świeradowa-Zdroju, dzięki czemu miałam możliwość odkrycia Dolnego Śląska. Odwiedziliśmy tam między innymi Zamek Czocha, który mnie zachwycił. Zwiedzanie zamków to jest to – pomyślałam, a zrealizowała to Maja Zalewska, która do tego numeru przygotowała artykuł Czas na zwiedzanie zachwycających zamków. Polecam.

str4

Na kolejnej stronie reklama przepięknych mebli od 366 Concept – Retro Furniture. To marka, która wskrzesza ikony polskiego designu z drugiej połowy XX wieku, z poszanowaniem praw autorskich i ekologii.

str5

Kontynuując wojaże po Polsce, Iwa Embingier zabiera nas w swoje strony, do położonego w południowo-wschodniej Polsce województwa, które jak twierdzi nieczęsto znajduje się na mapie turystycznych destynacji. Czarujące Świętokrzyskie to zaproszenie to bliższego poznania tej części Polski –  Iwa zabiera nas do Kielc, Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie, do miejscowości Zagnańsk, gdzie czeka najbardziej znany dąb w Polsce – Bartek, Zamku Krzyżtopór, jaskini Raj i kilku innych miejsc, które pięknie się prezentują także w zimowej odsłonie.

str6

Zimowy numer to też Winter Wonderland czyli bajkowy klimat i otulony miękkim śniegiem krajobraz. Szusowanie na nartach, rodzinne zjazdy na sankach, domowej roboty przysmaki w górskich chatach. W zimowym numerze ruszamy do Włoch i eksplorujemy dolinę Val Senales oraz region 3 Zinnen Dolomites.

str7

str.8-9

Dla tych, co zimą marzą o cieplejszych dniach, też mamy ciekawą propozycję – proponujemy ucieczkę na Wyspy Kanaryjskie. W tym numerze Anna Hnatyszak w artykule Taganana – Teneryfa poza szlakiem opowiada, jak nie tylko uciec przed polską pogodą, ale i przed turystami.

Z kolei ja zabieram Was na Fuertaventurę – Top 10 Fuerta to 10 najładniejszych miejsc i najciekawszych doświadczeń z wyspy, na której byłam dwa razy zimą. Poza wspaniałym oceanem, powulkanicznym krajobrazem i piaszczystymi plażami, to co mnie skłoniło, to temperatura powyżej 20 stopni w najchłodniejszym miesiącu w ciągu roku.

str11

Zima to także czas prezentów: Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia, Walentynki. W Gazecie czeka na Was wiele ciekawych propozycji (50 stylowych pomysłów na prezent), a także nowości od marek na zimę na stronach DESIGN, BEAUTY i FASHION.

str12

str13

str14

str15

Jak zwykle ostatnią stronę stworzyliśmy wspólnie z domem handlowym MYSIA3, wybierając inspiracje na zimę.