Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

INTO passion | Grudzień 6, 2016

Scroll to top

Top

No Comments

Darmowe treningi plenerowe w Warszawie + Twerkout z Domi Śliwińską

Darmowe treningi plenerowe w Warszawie + Twerkout z Domi Śliwińską
intopassion

Wiele mówi się o tym, jak ważny dla naszego zdrowia jest wysiłek fizyczny. Według ostatnich badaniach stanowi on podstawę piramidy żywienia. Czasem jednak ciężko jest nam się przełamać — karnet na siłownię już dawno przestał być ważny, a buty do biegania leżą w kącie. Jest na to metoda — darmowe, wakacyjne treningi na świeżym powietrzu. Gwarantowana dobra zabawa i dużo spalonych kalorii — przybywajcie tłumnie!

TWERKOUT FITNESS / POP UP&HOCKI KLOCKI NAD WISŁĄ

zdj.facebook.com/twerkout.domi

Hocki Klocki nad Wisłą (Bulwar Flotylli Wiślanej, Wioślarska 6), niedziela, 11:00

 Pop Up Store (Złote Tarasy), wtorek, 19:00

Gorące treningi Domi Śliwińskiej to prawdziwy hit, który poruszył serca i pośladki wielu dziewczyn w całej Polsce. Postanowiliśmy zadać kilka pytań samej zainteresowanej, aby dokładnie zrozumieć, co w trawie piszczy…

INTOPASSION: Czym jest twerkout?

DOMI: Twerkout jest intensywnym treningiem fitness dla kobiet. Jest to mix cardio ze wzmacnianiem, wysmuklaniem, modelowaniem i rzeźbieniem całego ciała. W całość treningu wplecione są również wymyślne ćwiczenia, które poza zmotywowaniem konkretnych partii mięśni do pracy (w zależności od tego które ćwiczenie wykonujemy) uaktywniają jeszcze jedną atrakcyjną część ciała — pupę. Poprzez dodanie do treningu tego typu ćwiczeń oraz wplecenie w część typowego cardio ruchów zapożyczonych z popularnego ostatnimi czasy TWERKU trening ten jest czymś świeżym i dość kontrowersyjnym w świecie fitnessu.

IP: Skąd wziął się u ciebie pomysł właśnie na twerkout?

D: Twerkout w pewnym momencie był moim pomysłem na siebie. Swojego czasu borykałam się z poważnymi zaburzeniami żywieniowymi. Przez okres anoreksji stałam się tzw „szkieletem”, powrót do zdrowo wyglądającej sylwetki był mocnym wyzwaniem i w trakcie tego powrotu, poza aktywnymi treningami (od lat pracowałam jako instruktor tańca i fitness) + modelowaniem sylwetki na siłowni, wymyśliłam sobie NAUCZĘ SIĘ TWERKU. Ok. Jednak z moimi gabarytami i dość mocno wyćwiczoną — szczupłą sylwetką nie było mowy o efekcie „podskakującej pupy” bo zwyczajnie nie była ona takich rozmiarów by dawać zachwycające widzów efekty. Były dwa wyjścia- przestać, albo… znaleźć sposób na siebie 😉 I tak powstał twerkout. Nauczyłam się technik twerku by móc udowodnić sobie i innym że MAŁE TEŻ MOŻE, ale ubrałam to wszystko w fitness oraz walkę z niską samooceną kobiet. Moja droga była swojego rodzaju moim pomysłem na to co chce robić. Trening Twerkout to przede wszystkim mocny wycisk fitness — po tej części przychodzi czas na część taneczną. Choreografie, które tworzę, zawierają w sobie elementy technik twerku, ale bazują na tańcu, ruchu — podczas zajęć uczę panie obchodzenia się z własnym ciałem, polubienia siebie takimi jakie są, staram się przekonać by zapomniały o kompleksach, codzienności, problemach i niepewnościach, by poczuły się w 100% dobrze z tym kim są i jakie są. To trwa, nic nie przychodzi z dnia na dzień, ale długo pracujemy na to jakie jesteśmy, wiec by stać się lepszymi lub nauczyć się nowego spojrzenia na samą siebie też potrzebujemy czasu i pracy. Prowadzę również zajęcia na których uczę nieco więcej technik twerk, jednak twerkout to pot, zmęczenie, sponiewieranie – brzmi groźnie, ale … trzeba spróbować zanim się powie „NIE” bo w praktyce wygląda to nieco weselej ☺

IP: Czy każdy może spróbować tego typu treningu?

D: Trening ten stworzyłam z myślą o Kobietach i dlatego często posługuje się hasłem „Od Kobiet dla Kobiet” bo tylko druga kobieta jest w stanie w 100% zrozumieć zmartwienia i niepewności innej damy. Na trening zapraszam wszystkie panie — szczupłe, pulchne, młodsze, starsze, wyższe, niższe, prawniczki, krawcowe, nauczycielki, tancerki go-go, trenerki fitness, pływaczki itp… nie ważne kim jesteś, ile masz lat, co robisz, co ROBIŁAŚ, co ZROBIŁAŚ ten trening jest dla każdej pani, która ma ochotę na nim być, która chce się na chwilkę oderwać od swojego dzisiaj, porządnie zmęczyć i zapomnieć o wszystkich dręczących ją niewygodnych myślach.

Co dają kobietom te treningi?

Pewność siebie, swojego rodzaju odwagę. Ładujemy się pozytywną energią, napędzamy się wzajemnie do działania, dajemy z siebie MAX by potem móc się właśnie do samej siebie uśmiechnąć z myślą „DAŁAM RADĘ!”. Jako prowadząca wychodzę zawsze pozytywnie naładowana. Kobiety mają moc, mają siłę tylko czasem brak im wiary i tutaj potrzebują tego kopa żeby działać!

Pierwsze kroki na sali nowe panie stawiają w długich spodniach dresowych, czarnych leginsach pełne obaw że ktoś zauważy ich niedoskonałości, nierówności itp… po jakimś czasie leginsy zmieniają kolory na bardziej odważne, a lada moment na salę wchodzi ta sama dama w krótkich spodenkach, które z dnia na dzień zaczynają jej się na jej własnej pupie naprawdę podobać. Nogi pracują, mięśnie coraz bardziej palą, a ona czuje że naprawdę coś dla siebie robi i w tym momencie ten celulit, rozstępy przestają się liczyć — jest ona, trening i TO JEST JEJ CHWILA DLA SAMEJ SIEBIE. Podczas tego treningu nikt nikogo nie ocenia, nikt nie ‘obczaja’ od góry do dołu, nikt nie osądza, czasem ja podejdę, poprawię technikę ćwiczeń, podczas choreografii zasypię głowę toną wskazówek i wymagań, ale każda z Pań robi tyle ile może i na tyle by czuć się sama ze sobą dobrze.

Mi te treningi dają ogromny uśmiech i szczerą radość- teraz odpowiadając na te pytania uśmiecham się jak głupek sama do siebie :)

Zapraszam na salę wszystkie Panie którym tylko przyjdzie do głowy sprawdzić na sobie czym jest Twerkout Fitness. Dasz radę!

Domi prowadzi zajęcia w Warszawie i cykliczne warsztaty w całej Polsce. W niedzielne, wakacyjne poranki można wpaść na trening do Hocków Klocków nad Wisłą, czy też do Złotych Tarasów. Śledźcie jej Facebooka (facebook.com/twerkout.domi) aby uzyskać więcej informacji.

ZUMBA FITNESS / LA PLAYA

la playa

zdj. facebook.com/LaPlayaMusicBar

La Playa Music Bar (Wybrzeże Helskie 1/5), piątek 19:45, niedziela 15:00

Latynoskie rytmy nad Wisłą w mig porwą was do żywiołowego tańca. W każdy piątek i w każdą niedzielę, klub La Playa organizuje darmowe zajęcia ZUMBY, nieprzemijającego hitu klubów fitness. W razie gdyby jakimś cudem ominęło was zumbowe szaleństwo (w co wątpimy) — wyjaśniamy. Zumba to trening przy rytmicznej muzyce, zainspirowany latynoskimi tańcami, do którego dodano elementy fitnessu. Dobra dla osób w każdym wieku — zarówno starszych, jak i młodszych. Rozładowuje napięcie, kształtuje sylwetkę, spala mnóstwo kalorii i przede wszystkim jest świetną zabawą!

PLAŻOWA SZKOŁA JOGI

plażowa

 

zdj. facebook.com/kawiarniaplazowa

Plażowa (ul. Wybrzeże Szczecińskie 1), piątek 10:30, niedziela 11:00

Nadal zostajemy przy nadwiślańskich klimatach. Tuż u brzegu plaży nad Wisłą macie możliwość maksymalnego relaksu, nabrania gibkości i elastyczności. W zajęciach może uczestniczyć każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania. Prowadzi je dyplomowana instruktorka jogi. W niedzielę zajęcia trwają pół godziny dłużej, ponieważ oprócz standardowej jogi możecie też spróbować kojąco brzmiącej jogi twarzy. Brzmi jak idealny sposób na relaks o poranku!

JOGA ŻOLIBORZ x PROCHOWNIA ŻOLIBORZ

joga zoliborz

zdj.facebook.com/JogaZoliborz

Prochownia Żoliborz (Park Żeromskiego), sobota, 10:00

A jeżeli daleko wam nad Wisłę, możecie spróbować jogi w samym sercu żoliborskiego parku Żeromskiego… Wystarczy przynieść własną matę i w sobotni poranek przetestować, jak wielu mówi, najlepszą jogę w Warszawie! Podobnie jak w Plażowej pewniakiem jest wzmocnienie i regeneracja ciała oraz odpoczynek ducha. A po treningu zawsze możecie wpaść do Prochowni na pyszną kawkę

 

TRENINGI FITFAZA / POMOST 511

pomost

zdj. facebook.com/Pomost511

Pomost 511 (bulwar Flotylli Wiślanej), czwartek, 18:00

Przez całe lato Pomost 511 proponuje innowacyjny trening oparty na FitFaza Method, czyli połączeniu wysiłku wydolnościowego, intensywnych interwałów i elementów zwiększających mobilność ruchową. Trening podzielony jest na dwa moduły — pierwszy bazuje na bieganiu i nastawiony jest na budowanie wydolności; drugi skupia się na budowaniu siły. Święta trójca – bieg, siła, wydolność. Będzie bolało… ale pomyślcie za to jakie mogą być efekty!

Tekst: Aleksandra Danielewicz

FacebookTwitterPinterest

Submit a Comment